زینب کوچولوزینب کوچولو، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

لبخند خدا

نگاهي گذرا به 1 سال از زندگيه ماه ماماني...

1391/2/21 19:29
667 بازدید
اشتراک گذاری

 

چه زود گذشت 1 سال با همه ي فراز و نشيب هاش... اصلا فكر نمي كردم بتونم از پسش بر بيام... اما به لطف خدا و كمكاي مامان ها و باباها تونستيم !!! چشمک

خدايا شكرت...فرشته

شيرين دخت مامان ... حضورت سبزترين لحظه هاي ماماني و بابايي رو رقم زد و اين نيست مگر لطف خدا...

عزيز دل مادر ... نور خدا توي دل هميشه بهاريت جاودان باشه ان شاءالله.

اميدوارم اين چند برگ خاطرات ، اسباب شادي دل مهربونت باشه در آينده و آيندگان از من و باباييت به نيكي ياد كنند.

خدايا باز هم شكرت

به ياد ايام ورقي مي زنيم آلبوم خاطرات كودكي زينب عزيز رو...هورا

 

 

 

آماده واسه عيد ديدني(2ماهگي)

سال تحويل اول زينب كوچولو

سال تحويل اول زينب كوچولو

اولين 13 بدر مورچه كوچولو

اولين 13 بدر مورچه كوچولو

 

آماده دور زدن...

آماده دور زدن...

ماه كوچولو همراه دختر عمه ي مهربونش مليكا جون

ماه كوچولو همراه دختر عمه ي مهربونش مليكا جون

قربون اشكاي قشنگت بشم ...گريه چرا ؟!!!

قربون اشكاي قشنگت بشم ...گريه چرا؟!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سمانه
26 اردیبهشت 91 12:14
سلام لیلی جونم عزیز دلم خیلی خوشحالم کردی گفتی واسه زینبم وب گذاشتی آخه واقعا این دخمل خوشکل خیلی خیلی حیفه خاطراتش رو ننویسی برای تو و زینبم و باباییش آرزوی خوشبختی و سعادت دارم دوستون دارم فراوووووووووووووووووووووووووووون
مهین
30 اردیبهشت 91 11:21
سلام مامان مهربون خیلی خوشحال شدم از حضور زیبای زینب جون در دنیای وب خوش اومدین ویلاگش مثل خودش قشنگه.مبارکش باشه فقط دلم می خواد قورتش بدم با اون عکسای ملوسش خیلیییییییییییییییی ماهه راستی فرداشب باز می بینمتون آخ جوووووووووووووووون
سمانه
13 خرداد 91 13:33
سلام لیلی جونم ولادت حضرت علی ع و روز پدر رو به امیر آقا از طرف من تبریک بگو خوشبخت باشید
مامان علی
13 تیر 91 9:33
سلام لیلا جان وبلاگت زیباست ولی بروزش کن، عکس های زینب نازمون خیلی زیبا بود ، ان شا ا... همیشه در کنار دخترنازت و همسر خوبت شاد و سالم زندگی کنی، خدانگدار
قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 13:59
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
مامان آوا
22 آذر 92 1:09
واااااای چه دخمل نازی خدا ببخشه براتون. سلام منم یه دخمل دارم خوشحال میشم سربزنی . با تبادل لینک موافقی خبرم کن . آدرس وبت رو هم بزار . منو با اسم دنیای قشنگ آوا بلینک خبرم کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لبخند خدا می باشد